perjantai 25. helmikuuta 2011

Meitä tuotteistetaan!

Taas kissaroinaa, äkkiä jonossa kimppuun!
Cisulla on asiaa:

Ymmärrän kyllä, että emäntämme on hullaantunut kissoihin, onhan hänellä kunnia asua minun ja Toton kanssa. En ole silti aivan varma, pitääkö hänen täyttää maailma kissatavaroilla ja tilata milloin mikäkin tuote minun ja veljeni kuvalla kaunistettuna. Hän ei edes säästä kissakamoja itsellään, vaan antaa niitä lahjaksi, koska on varma, että ne, jotka eivät asu kanssamme, haluavat jotenkin päästä meistä osallisiksi. Onhan se imartelevaa. 


Kissatäti tilasi siskonpojalle kissapalapelin (jonka suojamuovin lahjansaaja voi irrottaa itse). Extrafilm on saanut hyvän kanta-asiakkaan.

3 kommenttia:

  1. Ihana! Täällä kuulutaan taasen Ifolorin vankkumattomiin kannattajiin! Uskon, että kissapalapelistä tulee varsin suosittu :) ! Eikä siitä nyt ole epäilystäkään etteikö kissa-aiheella voi ystäviä ja sukulaisia lahjoa :) Sehän vähän niinkuin kuuluu asiaan?

    VastaaPoista
  2. Sitten vain nettikauppaa avaamaan! Äänilevynhän olen jo luvannutkin ostaa. Emännöitsijä on muuten valinnut vaikean kuvan palapeliin, koska siinä on isoja alueita samaa väriä. :D

    VastaaPoista
  3. Naukulan Mamma, kyllä, olen samaa mieltä. Pitää antaa korviketuotteita niille, jotka eivät asu kissojen kanssa. Minä en ole kokeillut Ifoloria, jostain syystä olen joskus päätynyt Extrafilmin asiakkaaksi ja sinne jäänyt.

    Anonyymi, kiitos bisnesvinkistä! Väriasia nauratti itseänikin. Oli aika vaikeaa löytää sellaista kuvaa, jossa kaksi harmaata olisi ollut tarpeeksi kaukana toisistaan ja eri asennoissa. Yleensä kuvissa oli vain yksi kissa tai sitten kaksi möykyssä tai aivan kopioina toisistaan. Otin sitten tuon kuvan,koska se oli hauska, kissoilla on selvästi erilaiset asennot, tausta ei ollut pelkkää heinikkoa tms. toisteista, joka saisi aikuisenkin hermostumaan palapeliin. Tuo lintutelkkarinurkka on tuttu paikka myös lahjansaajalle.

    VastaaPoista