perjantai 14. tammikuuta 2011

Piiloutuja puolustautuu

Nyt on kissablogimaailman kirjat sekaisin. Antaa Toton itse kertoa:

Niin, varotoimista huolimatta sain vihiä, että Cisulla on tyttöystävä ja myös wannabe-tyttöystävä! Naukulan suunnassa on ollut siitä juttua. Kun joku siniharmaa Sini Harmaa yritti siellä liehitellä Cisua, hän muistutti jalon veljen tavoin, että minäkin olen olemassa. Vaan minä en kuulemma kelpaa, olen liian KILTTI poikaystäväksi, kun taas Cisu on JÄNNÄ.

Pöh. Liian kiltti? Esimerkiksi pari päivää sitten, kun nämä kuvat otettiin, en ollenkaan yrittänyt olla kiltti ja söpö, vaan olla rauhassa paparazzilta, joka hosui kameransa kanssa ja lässytti ja huusi "Oi että sä oot söpösti piilossa, oi voi! Tuu kattoo, Toto on ihanan söpö!" (Sitten se toinenkin ihminen tuli katsomaan mun söpöyttä ja kiltteyttä, vaikka halusin vaan nukkua rauhassa, PYH.)

Minkä mä sille voin, että näytän niin vetoavalta ja käyttäydyn aina hyvin? Toisin kuin eräät, sellaiset jotka huutaa kovalla äänellä, silppuaa kaikki laatikot, raahaa tavaroita paikasta toiseen ja – hih – tekee pissavahinkoja sänkyyn. (Ei ole tehnyt enää, toim.huom.)

Kuulkaa, kyllä mustakin miestä ja rohkeutta löytyy. Tänäänkin uskallan hypätä auton kyytiin ja lähteä mökille. Mitäs sanotte?

Kun olin siellä viimeksi, kuljin julmakatseisena, määrätietoisena ja raavaana puuhkailemassa ympäriinsä. 

Tällä kertaa en ajatellut ulkoilla, mutta kenties suoritan spesiaalitemppuni ja hyppään naulakkoon. Cisu ei osaakaan hypätä sinne! Minullakin ensimmäinen yritys päätyi siihen, että roikuin takkien ja seinän välissä yhdellä tassulla ja sätkin kovasti, mutta sittemmin opin. Katsokaa vaikka!
Ja se naulakko on vielä kissoilta muka kielletyssä eteisessä. Niin että kuka on rohkea: menee vaaralliselle alueelle ja suorittaa uhkarohkean, vain harvojen taitaman naulakkohypyn? Kysynpähän vaan.

Se Sini Harmaa ei kyllä tiedä ollenkaan, mistä se jää paitsi. Miksi naiset rakastuvat renttuihin?

11 kommenttia:

  1. Ei rakastu! Ei kaikki! Mä oon rakastunut Totoon! Olen aiemminkin ehdottanut itseäni Toton tyttöystäväksi, ainoo vain, että en ole kissa. Toto on söpeli, hurja, arvaamaton ja ihana!!!
    Mutta mä en oo myöskään sininen. Oon ihan tavallinen vaaleanpunertava, näin talvisin ehkä eniten pakastekalapuikon sisällön värinen ihmistyttö.
    Hyvää ja uskaliaiden hyppyjen siivittämää mökkeilyä!
    Oot söpö raitahäntä <3
    saila-täti

    VastaaPoista
  2. Ooh, julkinen rakkaudentunnustus! Jee! Eiku siis, kiitos. Ei haittaa, vaikket oo kissa etkä sininen, mulla on se pupuihailijakin eikä sekään oo sininen, ei tosin mikään kalapuikkokaan.

    Huh. Olipa kiva kuulla, etteivät kaikki ole Cisun perään. Hyvää mutta ei ehkä yhtä hyppivää viikonloppua sullekin!

    t. Toto Raitahäntä

    VastaaPoista
  3. EIPÄ rakastu kaikki naiset renttuihin...! Miu! MIU!

    VastaaPoista
  4. Aslan lähettää Totolle tukiveliterveiset, Aslan on samanlainen herrasmiessielu kuin sekin. Sellaista tsempitystä vain, että ehkä tekin voitte pojat jakaa saman tyttöystävän? Niin Aslan ja Raichukin tekevät, Polgara tykkää yhtä paljon sekä Raichu-Rentusta että Herrasmies-Aslanista ;)

    VastaaPoista
  5. Toto, sä oot HURja Uros! Mä oon nähny kuvasta ku sä puolustat sun Koratiaa vierailta Misuilta! Oot paras Prinssi, ever. Me nuoremmat ollaan aikamoisia pörisijöitä ja semmosia ihania. Sä ja Mä. Ja muut kaverit kans.

    VastaaPoista
  6. MUSTA!!! Oon Mustis. Tykkäätsä musta enää? Ootsä vaihtannu väriä? Mä tykkään susta <3
    MUSTI

    VastaaPoista
  7. Hei Toto, täällä Sini, älä ole mulle vihainen. Et saa olla, mä tulin niin surulliseksi kun pääsin taas koneelle ja luin, että sä olet nyt loukkaantunut tästä jutusta. Mä olen herkkä tyttö enkä halua että kellään on paha mieli, varsinkaan kilteillä. Ja mä olen kyllä viime aikoina ajatellut, että mun olisi parasta ruveta katselemaan vähän toisenlaisia poikaystäviä kuin ennen. Varsinkin nyt kun kerroit kuinka urhea sä oikeasti olet, niin sellainen yhdistelmä että on sekä kiltti että urhea alkaakin kuulostamaan aika mielenkiintoiselta.

    Muuten, mäkin hypin usein vaatenaulakoihin. Ja Cisu ei siis osaa, höh, sehän on niin helppoa. (Mamma ei kyllä tykkää siitä yhtään ja moittii mua.) Sitten me ollaan aika samannäköisiäkin, mä tietysti nätimpi, olenhan tyttö ja ehkä vähän sinisempi.

    Mutta en mä nyt mikään wannabe ole (vielä), juttelen muuten vain. Ja sullahan on jo salarakas, jonka parfyymillekin sä olet tuoksunut, niin että et taidakaan olla ihan viaton, vaan salahurmuri, hur mur.

    - Sini (Harmaa)

    p.s. kerrothan sitten taas mitä rohkeuksia sä nyt teit siellä mökillä.

    VastaaPoista
  8. Hei kaikki! Tulin just mökiltä (hyppäsin siellä heti naulakkoon eikä Cisu taaskaan osannut!) ja onpas mulle tullut viikonlopun aikana paljon ihailijoita. Oi, oon tosi otettu. Ja Sini, anteeksi, en mäkään halunnut, että sulle tulee paha mieli. Säkin kuulostat aika kiltiltä ja muutenkin tosi hienolta. :) Ja Musti, älä suutu. Me kissat ollaan niin suurisydämisiä, että voidaan tykätä monista. Ja me ollaan myös niin rakastettavia, että ei ihme, että niin monet tykkää meistä.

    t. Toto

    VastaaPoista
  9. Musti, tietenki tykkään! Mä vaan sanoin, ettei kaikki tykkää rentuista. Ko toi luuli että tykkää. Mä en tykkää - meil on jo yks kotona...

    VastaaPoista
  10. Onpa täällä kissablogimaailmassa tapahtunut kaikenlaista meidän huomaamatta! Mutta ei meilläkään ole tyttöystävää... Mekin ollaan herkkiä poikia, mutta toisinaan aika hurjia; esim. meidän painiottelut iltaisin sais varmaan monen tyttökissan sydämen väpättämään... ;)

    VastaaPoista
  11. Paavo ja Harmi, älkää surko, Totokin sai yhtäkkiä noin paljon ihailijoita. Herkät mutta hurjat saavat aina. :)

    VastaaPoista