maanantai 30. marraskuuta 2009

Uusi värikoodi

Cisulla on tärkeää asiaa!

Cisu: Olen kuuluisa korateka. Lukuisien suorittamieni paini-, juoksu- ja hännänvetokokeiden sekä menestyksekkään vapaaottelu-urani perusteella olen nyt edennyt sinisen pannan kantajasta suoraan huipulle: MUSTAN PANNAN HALTIJAKSI. Vapise, Koratia!
Kas tässä, ihailkaa. Niitit ja kaikkea - ei mikään turhan jätkän varuste.
Toto: Mä en oo sitten saanut mitään uusia arvonimiä. Mutta tungin vain tähän kameran eteen muistuttamaan, että mä oon se harmaapantainen. Jos mustakin tulee huippukorateka, niin kerron siitä sitten myöhemmin.
Harmaaveljekset tekivät muitakin ei niin värikkäitä ostoksia viikonloppuna. He hankkivat eteisen lempilojumispaikkaansa tummanharmaan tyynyn, ja ottivat askelen kohti minun haavettani, mustavalkoista keittiötä. Muumin päällä kelpaa herkutella!

6 kommenttia:

  1. Onnea uudelle pannalle. Hieno ostos ja selvästi on väriasiat hallussa, koska herra noin komealta näyttää!
    Onko tuo alakuvassa oleva vesilasi emännän vai kissojen?

    VastaaPoista
  2. Kiitos. :) Vaikka Cisu onkin kaunis herra, niin jos valittavana on pinkki tai musta panta, niin maskuliininen musta vie voiton... Ei ollut siis kauheasti valinnanvaraakaan pantakaupassa.

    Vesilasi on kissojen suosima juomamaljakko. Jostain syystä kumpikaan ei halua juoda kipoista tai mistään matalasta astiasta, joten Cisulla on maljakko ja Totolla korkea tuoppityyppinen muki. Tarkkoja karvaherroja ;)

    VastaaPoista
  3. Aika jännä, sillä meilläkin kissa juo mieluiten juomalasista. Hänellä onkin wc:ssa oma ekstrajuomalasi, sillä hän haluaa aina olla ihmisvessassa ihmisten kaverina. Siellä on siis hänen oma harjansa sekä tämä juomalasi.

    VastaaPoista
  4. Hih, muillakin on siis oman arvonsa tuntevia lellikissoja. Aina kun Cisu ja Toto ovat olleet hoidossa, kuulemmme, että he ovat juoneet talon hienoimmasta mukista tai jopa tukevasta viinilasista. Ja tuo Toton juomakuppi-muki on saatu lahjaksi mökiltä, kun "Toto tuntui siitä niin tykkäävän".

    No, hyvä niin. Nyt kun mustavalkoiset ruokailualustat saatiin hankittua, olen ajatellut, että C ja T varmaan haluavat keräillä mustavalkoisia ruokakippoja. Tämä ei tietenkään liity mitenkään minun omiin mielitekoihini ;)

    VastaaPoista
  5. Tottahan kunnon emäntä hankkii kissoilleen juuri sellaista sarjaa kuin he haluavat ;)

    VastaaPoista