lauantai 9. huhtikuuta 2011

3-vuotisbileet!

 Olen 3, aikuinen ja rauhallinen!


Cisulla oli jo maanantaina 3-vuotissynttärit, mutta niiden juhliminen siirrettiin viikonloppuun, kun minä olin tuhmasti matkoilla Cisun merkkipäivänä. Ei se mitään - Cisu juhli eilen ja tänään kahta komeammin: hän kutsui yökylään ikätoverinsa, ihmisserkkupojan, jonka kanssa on perinteisesti aina vietetty synttäreitä, pojilla kun on melkein sama synttäripäivä. Juhlaviikonlopusta tuli monipuolinen, ja molemmille synttärisankareille oikein mieleinen.

Jo eilen illalla sankarit, 2-vuotias Toto tietenkin vanavedessään, mm. saunoivat ja kuuntelivat iltasadun yhdessä. Tänään koitti siten huippuhetki: pääsiäisaskartelua! Olin veikannut aivan oikein, että se olisi elämyksellistä sekä ihmisille että kissoille.

Kolmevuotiaan arvokkuudella Cisu ensin  teeskenteli olevansa ihan cool ja vain istuskeli askartelupöydän ääressä. No vähän voin ehkä virpomaoksia nuuhkaista...


 No jos mä vähän tota valmistakin oksaa, ei kukaan varmaan huomaa....
 Eih! Tää höyhen on vastustamaton!
 Annoin jo periksi, niin voin varmaan vähän täppäistä tuoltakin.
 Totokin teeskenteli ensin viileää,
 vaan eipä onnistunut sekään. Mutta Toto onkin vasta kaksi!
 Cisun havaittiin olevan myös hyvin kiinnostunut palapeleistä.
Tulisko joku leikkimään mun kanssa? No tulis. Cisulla ja Totolla on ollut harvoin näin paljon seuraa ja huomiota parin päivän aikana, ja kyllä he sitten olivatkin tyytyväisiä. Cisu osallistui kaikkiin ihmisten puuhiin ja Toto pörisi tyytyväisenä. Lisää tällaista. Ja lisää kissoja! Liekö nimittäin ennen, kun ikätoverikin sanoi, että olisi kiva, jos tulisi lisää Cisuja ja Totoja... Ainakin me järjestetään joka vuosi Cisun synttärit, ne on aina vuoden hauskimmat bileet!

23 kommenttia:

  1. Mahtavat bileet! Onnea kolmivuotiaalle komistukselle!

    VastaaPoista
  2. Kiitos onnitteluisra! Olin vähän pettynyt, ettei heti juhlittu, mutta toisaalta parin päivän festivaalit olivatkin juuri minun arvolleni sopivat juhlat. Niin, ja olet Ella oikeassa, olen kyllä komea. Terveisiä Unnalle! :)

    VastaaPoista
  3. Onnea, onnea Cisulle! Voisiko synttärit enää hauskemmat ollakaan, höyhenet ja kaikki!

    VastaaPoista
  4. Kiitti Mindy! <3 Kannattaa aina vaatia paljon vieraita tai ainakin höyheniä synttäreille. Mulla oli myös tosi kivoja tipukoristeita, mutta se 3-vuotias ihminen otti ne mukaansa. Me kohdeltiin tipuja kuulemma Toton kanssa liian ronskisti, vaikka vaan haluttiin esitellä niille Koratian valtakuntaa kantamalla niitä suussa. Hölmöä. No, huomenna vaadin vielä ehkä jotain leikkejä ja kissanminttua ja sit on ollut hyvät monipäiväiset kissasynttärit. Sellaiset pitäisi olla kaikilla kissoilla!

    VastaaPoista
  5. Ooh, Wilma, kiitos! Kun sä olisit ollut täällä, niin ois ollut oikein superjuhlat. Ehkä ensi vuonna...? <3

    VastaaPoista
  6. Voi kun hienot bileet, ja hyvin keksitty ohjelma molemmille lajeille sopivaksi :-D
    Komea kolmevuotias kissasankari on ihana ❤
    Voi että, saunomista ja iltasatu! Voi söpöyden huippua. Ihanaa, samanhenkistä seuraa! Voi että olisi ollut kiva olla mukana. Mitenköhän onnistuisin ensi vuonna täyttämään neljä juuri huhtikuussa...?

    VastaaPoista
  7. Saila, säkin ehdit jo onnitella! Mulle tulee niin paljon onnitteluja, etten pysy oikein kommentoinnissa mukana. Kuule, vaikka sä oot kai jo vähän yli neljä, niin jos pukeudut oikein pitkään hameeseen, saat tulla ensi vuonna! Saat vaikka lukea satuja! Me kaikki lapset karvoihin katsomatta tykätään Lapsen omasta vesikirjasta, sitä me kuunneltiin tänä viikonloppuna! Me ollaan jo niin vanhoja, että pitää opiskella luontoasioita.

    VastaaPoista
  8. Ajatuksissa sä olet aina mun luona ja mä sun. Cisu <3.

    VastaaPoista
  9. Wilma, niin just. <3 *punastuu*

    VastaaPoista
  10. Helmi, mä kutsun mun seuraaville synttäreille vaan SUT! MUN synttäreitä ei juhlita Koratiassa ollenkaan yhtä paljon kuin Cisun. Ens vuonna mä korjaan asian. Kutsun sut ja hankin kauheesti höyheniä ja monta katkarapua. Toivottavasti tuut!

    VastaaPoista
  11. Toto, kyl mä tuun. Mä vähän funtsin miten, ku mul ei oo viel omaa rahaa. Mut kyl mä tuun <3

    VastaaPoista
  12. Onnea Cisu meidän porukalta!

    Melkoiset bileet on olleetkin, höyheniä, virpomisoksia, palapelejä, saunomista, iltasatuja ja kiva samanikäinen pikkuihminen, siinä kaikki mitä kemuihin tarvitaan. :)

    Totolle terkkuja myös. Sun synttärit on vielä edessä. Nyt kun alatte miettimään ja järjestelemään kemuja niin varmasti on kunnon juhlat! ;)

    VastaaPoista
  13. Cisulle isot onnittelut! :) Teillä on ollut kunnon juhlat, kun sekä kaksi että nelijalkaiset ovat viihtyneet ikään katsomatta. :)

    VastaaPoista
  14. Villikissa, Sirpa ja Kollo, kiitos onnitteluista! Sankari on hyvin tyytyväinen saamaansa synttärihuomioon - sekä live- että virtuaalimaailmassa. Tästä on hyvä aloittaa kevät!:)

    VastaaPoista
  15. Onnittelut täältäkin. Kuvien keralla pääsi hyvin juhlatunnelmaan. :D

    VastaaPoista
  16. Paljon onnea syttäripojulle! Kaikkee hienoo teillä onkin järjestetty, ja vieraitakin vielä. Ältsin nassee!

    VastaaPoista
  17. Onnea onnea Cisulle 3-vuotis synttärien kunniaksi! :D

    VastaaPoista
  18. Oikein kovasti onnea täältäkin! Kyllä on melkoset synttärit ollut siellä suunnalla, höyhenoksia ja kaikkea :)

    VastaaPoista
  19. Kiitos, kiitos! Oli niin kiva viikonloppu, että synttäreitä voisi juhlia useimminkin (kyllä Totokin saa ensi kerralla kunnon bileet, mutta siihen on vielä pitkä aika.)
    t. Jenni & CISU

    VastaaPoista
  20. Oi miten ihanat juhlat! Onnea 3-vuotiaalle!

    VastaaPoista
  21. Anita, Koratian Kunkku oli bileensä ansainnut. Ilman häntä emme tietäisi mitään Koratian valtakunnasta!

    VastaaPoista