tiistai 18. maaliskuuta 2014

Minä, kissaihminen - ja kissakas kirjoittaja



Olettekos huomanneet, että viime viikonloppuna päästi ensinaukaisunsa Kissakas.fi, uusi kissasivusto? Minua pyydettiin jokin aika sitten kirjoittamaan Kissakkaaseen, ja elämäni ensimmäinen kissakolumni, Minä, kissaihminen, on nyt julki. Joillekuille muille olen jakanut sen lässytysvaroituksen kera, mutta kissaihmisten parissa moinen ei liene tarpeellista.


Kissakas.fi-sivustolta löytyy myös mm. kissabloggarien yhteishaastattelu. Minä, Cisu ja Toto olemme osallistuneet senkin tekoon. 


Kuva on kuvankaappaus Kissakas.fi-sivustolta.

7 kommenttia:

  1. Ihana kolumni, josta tunnistin niin paljon itseäni, että nauroin ääneen. Huomaan nimittäin kyttääväni työmatkalla asuntojen ikkunoita kissojen (ja koirien) toivossa - erityisen tarkan syynin saavat ne ikkunat, joissa karvaturreja on todistettavasti jo näkynyt. Tuossakin ihan lähellä näkee parhaina aamuina sellaisen punaraitaisen söpöliinin... Niin, ja huikkailen aina "No hei, pikku orava/harakka/varis/tirppa/myyryälinen" sen perusteella, mikä otus minua milloinkin kurkkii... Ei tästä taida parantua koskaan, mutta mitä sitten. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sandra, kiitos kivasta kommentista - eikä tästä taudista tosiaan taida parantua! En kyllä haluakaan, päinvastoin haluan tartuttaa kissahulluutta muihinkin.

      Poista
  2. Täytyypä mennä kurkkimaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joko kävit? Kissakkaaseen tulee käsittääkseni säännöllisesti uusia kissajuttuja ja myös muiden kuin nyt alussa kirjoittaneiden vieraskynäjuttuja.

      Poista
  3. Huoh! Nyt kolmen yrityksen jälkeen en enää jaksa uusia kommenttiani, totean vain, että Sanavahvistukset ei oo mun vahvuuteni!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me Like, tiedän tunteen ja olen pahoillani, että laitoin taas sanavahvistuksen päälle. En vain ole keksinyt muuta keinoa estää viimeaikaista spämmitulvaa. Sähköpostiini on tullut kopio kymmenistä spämmikommenteista, onneksi eivät suurimmalta osin ole päätyneet blogiin asti.
      Minä olen muuten niin skeptinen blogialustoja kohtaan, että ainakin pidemmän kommentin kirjoitettuani kopioin sen ennen julkaisua.

      Poista